Números

Diumenge, 25/7/2021, 10:01h

Fa dies que els números em fan l'ullet.

10:01

21:22

13:31

23:23

M'acompanyen, juguem. És només un instant però avui, amb la llibreta al davant, al veure al telèfon 10:01 m'han convidat a escriure i parlar d'ells, els números.

Em criden l'atenció, em volen allunyar per uns segons del pes d'aquests dies complicats. Veure la decadència dels pares es fa feixuc i la tristesa m'envaeix.

Aquesta nit he somiat al pare, estava ben dret, i jo pensava, que bé s'ha recuperat! També hi havia l'Albert, el meu fill, ens abraçàvem, em recolzava en les seves fortes espatlles.

Pares i fills

Passat i futur

Final i principi

Decadència i plenitud

I jo, nosaltres, al mig, estimulats pel present dels nostres fills, pel futur en forma d'infants, i lligats a la realitat crua de la devastació dels anys en el cos dels avis i el seu anunci en el propi.

I l'estiu es fa pesat i llarg, sense nens, sense rutines creatives i socialitzadores, amb la calor i les picades de mosquit. Buscant sentit i trobant-lo a acompanyar als pares en un trànsit que es converteix en lliçó de vida.

10:22

Vaig néixer un 2 d'abril i el número 2 el considero una mica el meu número. Segueixo jugant.

foto del 4/7/2021




Comentaris

Publica un comentari a l'entrada