Néts

Som aquí i ara, construint els seus records.
Aquest present compartit l'evocaran i els sustentarà, els parlarà de qui són i d'on venen.
Nosaltres, els avis, vivim el present amb ells, el gaudim intensament, fins a l'esgotament. Sabem que tot l'amor que ens desperten els donarà la seguretat que tenen les persones que han estat estimades.


Avis 

Sóc en l'ara i ja sóc en el demà,
com els meus avis són en mi.
Com totes les persones significatives 
que passen per la meva vida.

Vivim la pròpia vida
i vivim en els altres.

Comentaris

  1. Que bonic Rosa! Fas escrits que són agradables com la remullada que et pots fer ara a l'estiu quan fa molta calor i t'aporta frescor i calma.
    Felicitats per estimar tant àvia! Els teus néts tenen molta sort! I jo, de coneixe't i poder compartir amb tu! abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, guapa. Jo també em sento afortunada per comptar amb la teva amistat.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada