Silenci

I de sobte el silenci.
S'ha acabat el viatge, amb ell han marxat les companyes, el guia, la sorpresa diària, l'emoció intensa, la descoberta, la novetat...
Torna la rutina i em resisteixo, miro i remiro les fotos, el viatge va prenent la dimensió d'una gran experiència, somio llocs i gent d'allà, la panxa tampoc em deixa oblidar d'on vinc. Necessito reposar? 0 activar-me en la rutina? rutina d'estiu, que no és rutina.
Vull un temps per pair i acabar d'assaborir el viatge, però també vull gaudir l'estiu en família. I jo, el meu jo on queda? diluït, distret, perdut entre llençols, platja, cuina, festes, cangur...
Agraeixo el silenci, d'un moment, per saber-me viva, allà sota, amagada però atenta, perquè quan torni la solitud, la veritable rutina, em retrobi forta i feliç, plena i disposada a ser sense els altres, com ha de ser.

Comentaris

  1. Jo penso que tu ets molt crítica i en canvi en aquest article no expliques absolutament res de les parts negatives del viatge, sentir-te una turista i tot el que comporta en un viatge on no parles la mateixa llengua del poble que has anat a visitar.
    Està, però, molt ben escrit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi pensaré Mercè, però la veritat és que d'entrada ha estat una experiència positiva, rica en contrastos, amb temps podré analitzar, ara m'he limitat a viure, sense judici. Gràcies, hi pensaré.😉😘

      Elimina
  2. Ja fa un temps que he decidit (no sé si ho compliré!) anar a països on no em senti turista.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una reflexió que també m'he fet però que no sempre compleixo, també perquè viatjo amb amigues i decidim juntes, sovint la prioritat és estar juntes.
      En el cas del viatge al Marroc, naturalment que anàvem de turistes però l'he gaudit gràcies a la planificació que en va fer la Conxita, l'organitzadora, i a un guia atípic que va empatitzar amb nosaltres i ens va cuidar com si fóssim sa mare, ens duia a llocs d'amics, ens refrescava en recs o pous que coneixia, paràvem a la carretera a comprar fruita... ha estat un viatge molt especial, intens i ple de descobertes.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada