Raons

"Ja té raó" em dic. Però jo també tinc les meves raons.
Sense voluntat d'entesa les raons sovint no ens porten enlloc, o en el millor dels casos a la confrontació, a llençar-nos llistes inacabables de raons. I acabem perdent-la , la raó.
Totes tenim raó o raons per defensar, raons que ens posicionen, i què?
El que importa és la voluntat de fer coses juntes, de tenir cura les unes de les altres.
No cal entendre-ho tot, escoltar va bé, saber de l'altra ajuda, però l'actitud imprescindible per avançar, penso jo, és la voluntat d'estar juntes, d'acompanyar l'altra des de la discrepància, si és el cas, perquè cadascuna assoleixi els seus objectius.
Em ve al cap el lema d'una samarreta que ahir em va cridar l'atenció, la duia un noi del taller de danses Folk que Qrambla organitza al Centre Cívic del Barri Vell de Girona:

UTÒPICS
IDEALISTES
INGENUS
Pau Alabajos

Comentaris